Jasper goodall.

Jasper Goodall har gjort ett av mina favorit fodral till muse singel Map of the problematique och en hel del snygga illustrationer och installationer till. Det är när man upptäcker så unga och riktigt duktiga illustratörer som han som man känner sig aningen värdelös på det man håller på att lära sig.

Jasper är lärare i illustration på University of Brighton. Det är inte riktigt vad jag vill bli men det skulle inte alls vara fel att ha en talang som honom till lärare. Personligen är jag extremt nöjd med min kursledare på Berghs, Patrik Berg. Cred till honom och det han gör! Patrik är, förutom lärare, AD och storyboardtecknare i sitt eget företag GränslösDesign.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0